vrijdag 9 oktober 2009

Volgende blog...

Hallo iedereen!

Hier dan het eerste echte berichtje van mij uit Arizona!

Ik had beloofd om bij mijn eerste blog een mooie lay-out te maken en foto's te plaatsen en dergelijke... helaas gaat dat nu niet gebeuren.. We hebben namelijk na een enorm drukke week besloten om maar meteen in de 3 dagen vrij die we nu hebben een supervette roadtrip te maken naar San Diego! We vertrekken over een uurtje dus ik moet het kort houden...

We hebben alleen deze dagen zekerheid van vrij zijn dus vandaag dat we maar meteen erop uit trekken. In de toekomst kunnen we wellicht ook wel een roadtrip maken maar dan ben je nooit 100% zeker dat je meerdere dagen weg kunt. Vandaar dat we gaan!

Eigenlijk is dit bericht dus ook bedoeld om te zeggen dat ik jullie nog eventjes in spanning ga houden voor mijn eerste 'echte' blog, want ik beloof dat ik dan wél een mooie lay-out heb én dat ik alles vertel over de aankomst, de afgelopen week, de roadtrip en de dagen die volgende week dan ook alweer voorbij zijn INCL. de foto's.

Dus bij deze, tot volgende week ergens!

Groeten,

Marijn

1 opmerking:

Thijs zei

Hey Rooie,

Alles lekker?
Roadtripje? Vet hoor! Ben benieuwd na die mega layout? Ik zal erop wachten:)
Hier alles lekker, alleen super koud.

Veel plezier deze drie dagen, geniet er dan ma goed van die enkele vrije dagen!

Ciao Thijs